بازم عاشقم کرد }

عاشقانه های من

هر شب دلم برای دلت تنگ می شود

 

آن دل که رفته رفته دگر سنگ می شود

 

وقتی تو نیستی که بگیرم ز دامنت

 

روز های زندگیم همه یکرنگ می شود

 

یادم هنوز هست صدای بهاری ات

 

در ذهن و گوش من همه آهنگ می شود

 

گر بگذری به خاطر سردم تو لحظه ای

 

خواب و خیال من همه ارژنگ می شود

 

خواب و خیال را به کناری، ز دل بگو

 

هر شب دلم برای دلت تنگ می شود

 

 

درشهرعشق قدم میزدم گذرم افتادبه قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تاچشم کارمی کردقبربودپیش خودم گفتم یعنی این قدرقلب شکسته وجودداره؟یکدفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بودجلورفتم برگهای روی قبرراکنارزدم که براش دعاکنم وای چی میدیدم باورم نمیشه اون قلبه همون کسیه که چندساله پیش دله منو شکسته بود ‍    جور بیکرانه و بهانه خوشتر است


دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده

 

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...

برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...

حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!

برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...

خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...

و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!

                                                     

                                                             راستی...؟؟؟؟


می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت !؟

جایی که می ری مردمی داره که می شکننت..

نکنه غصه بخوری ، تو تنها نیستی..

تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری، قلب می ذارم که جا بدی...

اشک می دم که همراهیت کنه و مرگ که بدونی بر می گردی پیش خودم...

 

               در کنار این مصا�­بان خودپسند

 ناز و عشوه های زیرکانه خوشتر است

   ای ستاره ها چه شد که در نگاه من

         دیگر آن نشاط و نغمه و ترانه مرد؟

               ای ستاره ها چه شد که بر لبان او

 آخر آن نوای گرم عاشقانه مرد؟

جام باده سرنگون و بسترم تهی

         سرنهاده ام به روی نامه های او

               سرنهاده ام که در میان این سطور

     جستجو کنم نشانی از وفای او

 ای ستاره ها مگر شما هم آگهید

 

          از دو رویی و جفای ساکنان خاک

               کاینچنین به قلب آسمان نهان شدید

    ای ستاره ها ، ستاره های خوب و پاک

من که پشت پا زدم به هرچه که هست و نیست

        تا که کام او ز عشق خود روا کنم

             لعنت خدا به من اگر به جز جفا

        زین سپس به عاشقان با وفا کنم

ای ستاره ها که همچو قطره های اشک سربدار

        سر به دامن سیاه شب نهاده اید

              ای ستاره ها کزان جهان جاودان

      روزنی به سوی این جهان گشاده اید

رفته است و مهرش از دلم نمی رود

 

 

این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردنن

فراموشت میکندد.........

متن زیبا و عاشقانه, عاشقانه

هر وقت خواستی بدونی کسی دوستت داره تو چشماش زول بزن تا عشق رو تو چشماش ببینی اگه نگات کرد عاشقته . اگه خجالت کشید بدون برات میمیره . اگه سرشو انداخت پایین و یه لحظه رفت تو فکر بدون بدونه تو میمیره و اگر هم خندید بدون اصلا دوست نداره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت17:58توسط ستاره | |